littleblackprincess

Direktlänk till inlägg 16 augusti 2013

en helt vanlig presentation

Av alice forsberg - 16 augusti 2013 21:12

Har suttit ett bra tag nu och funderat på hur man börjar en presentation som inte ska låta alltför klassisk men nae mitt lilla huvud vill inte komma på något. Så jag låter mig va lite tråkig idag och börjar med ett hej!
Jag heter Alice och det är jag som kommer att blogga här. Min blogg kommer att handla om mina tankar åsikter men också en del om kläder, smink osv. med kläder och smink menar jag inte att det här ska va en modeblogg. Nej, nej jag är inte sådär jätte modern av mig såvida inte rock är modernt. Min stil är en blandning av rock, punk, emo och massa andra stilar. Då jag inte har en aning om vad jag ska kalla den brukar jag kalla den emo En liten ink skulle ju kunna vara att jag diggar Avril Lavignes kläder och henens märke Abbey dawn men jag föredrar lite mer påklätt än hon.
Men kläder är inte det ända jag tänkte skriva om utan också min vardag osv. Vi får nog helt enkelt se lite vad som dyker upp men jag lovar att det ska bli intressant att läsa. Hoppas ni klickar er tillbaks till min blogg någon gång igen :) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alice forsberg - 16 augusti 2013 21:16

Som många andra ungdomar är jag väldigt intresserad av musik. Framförallt gillar jag poprock, punkrock och vanlig rock men det blir en del annat ibland också. Det är oftast samma band jag lyssnar på Sum 41, Green Day, Simple Plan, Ailucrash men iblan...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards